neděle 26. února 2017

Zajíček


Někdy si mě projekty najdou sami. I v tomto případě tomu bylo tak. Přijela k nám na návštěvu moje kmotrička, která přinesla látku a fotku v mobilu. Původní fotku už nemám a myslím, že ani není třeba. Zalíbili se jí zajíčci. Ne není na mladé kluky, ale takové šité, s ohnutým ouškem - to byla podmínka. Až si šel Páťa po obídku zdřímnout, vytáhla jsem papíry - zajíčka jsem kreslila na papír velikosti A4 - a kousek ouška ještě dolepila. Pak jsem z jedné vybrané látky střihla zajíčka, ušila, naplnila výplní z polštářku ikea a malovala obličej. Látka, kterou si kmotrička přinesla byla něco jako potahovka - tedy hrubší struktura. Chtěla jsem na ní vyzkoušet mé nové pero na textil od Centropenu, ale jak je zas naopak moc tenké tak látka nespolupracovala tolik, kolik bylo potřeba a nakonec jsem vytáhla fix na textil ze sady z Ikea. Ten látku přemluvil a obličej byl na světě. Jediné, co už jsem neměla, byla stuha na krk v ladící barvičce, tu si tedy kmotrička přidá sama a domů jela s prvním zajíčkem do kuchyně a taky se vzorem na šití dalších. A já? Mě tohle šití taky lehce nalákalo a možná něco velikonočního/jarního taky spíchnu ;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka