úterý 7. března 2017

Čepička + nákrčník

Jen co začnou hřát první sluneční paprsky po zimě, začínám mít pocit, že potřebuji kompletně uklidit skříně, přerovnat oblečení, starší vyřadit, případně nějaké hezké, nové pořídit. A jelikož od té doby co mám Patrika tuto činnost v jeho skříni provádím docela často, řekla jsem si, že začnu s jeho. Vyklidila jsem všechno malé, začala pomalu vytahovat vše co máme v poděděných balíčcích a zjistila, že náš malý skřítek potřebuje nutně jarní čepičku. Samozřejmě kromě jiných věcí a bot. 


Naopak z mé skříně trčelo jedno tričko, které jsem koupila v sekáči kvůli super materiálu, ale nesedělo mi a tak jsem ho nenosila. Recyklace byla jistá a já zkusila načrtnout střih. Obyčejná čepička, využít spodní lem trička. Všechno šup šup, aby bylo hned hotovo. Z trička zůstal pěkný kus, že vyšlo i na nákrčník. Určitě ušiji ještě další čepičku, protože v mezičase jsme pořídili i nové modré botasky, tak ať nám kluk ladí ;-) 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka