neděle 12. března 2017

Cestou necestou se vydám dnes...


Už je tomu pár let, co jsem na fleru zahlédla ten časopis. Časopis o šité tvorbě. Bylo to první číslo a já neváhala a objednala. Později jsem měla kolekci pár čísel a vlastně možná i téměř všechny, které vyšli než se změnil na klub a tak dále... Jedná se o časopis Marina. V tom časopise byl i návod na baťůžek, já děti neměla, batohy nenosila a tak jsem si ho jen prohlídla a šlo se dál... po letech jsem ho vytáhla zrovna ve chvíli, kdy jsem přemýšlela nad prvním  baťůžkem pro Patrika. Je malý a lehký, myslím jako první ideální ;-) vejdou se mu do něj bačkůrky i zvířátka z jeho oblíbeného Dupla. 









2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. moc děkuji ;-) Páťa je stejně na všech fotkách hezčí než cokoli kolem ;-)

      Vymazat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka