pondělí 15. května 2017

Sada na přání


V dubnu se nešilo? Ale šilo, jen bylo toto období protkané dovolenou a přípravou na ní... Ale už je po ní a já se začínám dostávat do kolejí, kdy za mě nikdo nic neudělá. Ne není to myšleno ve zlém, ale znáte ten pocit, kdy nemusíte vařit, dítě Vám občas někdo pohlídá a dokonce i kafe se vaří samo. To je pro mě, ve většině roku úplný nonsens. I proto si dovolenou užívám tak moc, kvůli maličkostem. 


Naopak stroje zahálí. Tak jsem se hned pustila do jedné sady na přání.










Tepláky ve stylu buggy - černá a červená na knoflících je zvolena k botaskám ;-) Tričko je trošku větší velikost - kamarádka pořídila narychlo v Kik a já jen našila aplikaci hvězdy. Aplikace si již tradičně podžehluji oboustranným vlizelínem a až po zažehlení na tričko(cokoli jiného) obšívám jedním z aplikačních stehů co mám na stroji. Tenhle se mi asi nejvíc líbí a když dělám aplikace, tak po něm sahám tak z 95%. 

Materiál je bavlněná nepočesaná teplákovina s elastenem - 3% (240g), moc příjemná. Čepička by byla, ale z dvojího provedení už moc teplá, tak jsem jí nechala jen obyč, bez zašití spodního lemu - což se ukazuje v poslední době jako velký trend (cokoli nedošité je teď velký trend, asi vytáhnu krabici nedokončených věcí a můžu rovnou na prohlídkové molo)
K sadě jsem pak po předání ještě došila nákrčník - jelikož kamarádka zjistila, že bez něj to prý není ono. Foto už bohužel nemám. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš vzkaz. Romikka